070 - 777 - 216 ali 070 - 849 - 932
Ob nakupu nad 100 € je poštnina brezplačna!

Pogoji poslovanja

Tukaj najdete podrobnejše informacije o načinu in pogojih poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Ti pogoji urejajo način delovanja spletne strani, pravice in obveznosti ponudnika (v nadaljevanju ponudnik) ter obiskovalcev in uporabnikov spletne strani ( v nadaljevanju kupec).

Ponudnik je:

  • Čebelarstvo Klanjšek in Markovič
  • Zdraviliška cesta 37
  • 3272 Rimske Toplice
  • Davčni zavezanec: Ne

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto čebelarstva (ime in sedež),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo komunikacijo s ponudnikom,
  • bistvene značilnosti blaga,
  • pogoje dostave artiklov,
  • jasno izražene cene blage,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. To ni potrdilo, da je blago na zalogi, ampak le obvestilo, da je ponudnik prejel naročilo in se je pričel postopek preverjanja dobavljivosti artikla.

Naročilo potrjeno: Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

Blago odpremljeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Plačilo naročenega blaga je možno po predračunu ali z gotovino ob prevzemu na našem naslovu oziroma ob naši dostavi.

Vse izdelke kupcu dostavlja Pošta Slovenije ali pa mi osebno v kolikor je to stvar dogovora na kupčev naslov v Sloveniji, ki je naveden v naročilu.

Dostavljalec vroči naročeno blago naslovniku osebno na naslovu, ki ga je kupec izbral kot kraj prevzema. Kupnino s stroški dostave kupec plača po predračunu. V kolikor na izbranem naslovu ni nikogar doma, pusti dostavljalec v hišnem predalčku obvestilo, v katerem navede mesto prevzema (bližnja poslovalnica Pošte Slovenija) in rok, v katerem lahko naslovnik pošiljko prevzame. Če naslovnik ne prevzame naročenega blaga v roku, določenem v obvestilu, se pošiljka vrne pošiljatelju.

Cena dostave je odvisna od teže posameznega naročila, pri nakupu v vrednosti 100 EUR ali več, pa stroške dostave (embalažo, pakiranje, transport, poštnino) prevzamemo mi.

Rok dostave naročenega blaga je načeloma 2 – 4 delovne dni. V kolikor blaga ni na zalogi, ponudnik o tem obvesti kupca in se s kupcem dogovori o dobavnem roku. Ob sobotah, nedeljah in praznikih blaga ne odpošiljamo.

V primerih, ko ponudnik pravočasno in v skladu s pogodbo odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca dostave. Kupec se zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

Kupec je dolžan prevzeti blago od dostavljalca na naslovu, kot ga je sam izbral v postopku nakupa, pod pogoji, ki jih določa Pošta Slovenije. Ob prevzemu je dolžan preveriti količino in kvaliteto prejetega blaga.

Kupec lahko v 24 urah od oddaje naročila pošlje na naslov info@vesela-cebela.si odstop od naročila. Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora biti originalno zapakirano, nepoškodovano in neuporabljeno, v količini, kot je bilo kupcu poslano. Kupec blago vrne na ponudnikov naslov.

Če kupec odstopi od naročila in blago vrne, vam po prejemu blaga in ugotovitvi, da je le to nepoškodovano, v nespremenjeni količini in še neuporabljeno, skladno z zakonom vrnemo vsa opravljena plačila. Stroške vračila blaga pri odstopu od naročila krije kupec. Denar vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu sporočila o odstopu od naročila ter vrnitvi blaga. Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.

Naročilo za katerega se ugotovi, da pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti, zavrne.

Če kupec meni, da prejeti izdelek ne ustreza njegovim željam in potrebam, ga bomo nadomestili z drugim izdelkom ali pa vrnili prejeto kupnino. V tem primeru mora kupec nepoškodovan in neuporabljen izdelek vrniti v originalni embalaži na naslov ponudnika. Če je bila originalna embalaža odprta ali odstranjen varnostni pečat, možnost vračila ne velja. Če kupec ugotovi, da je blago, ki ga je prejel poškodovano, da manjka vsebina in da paket kaže znake odprtja, sproži pri Pošti Slovenije postopek reklamacije. To stori tako, da paket prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolni reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne strani. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varno rabo interneta in uporablja ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika, mobilnega telefona ali druge elektronske naprave s katero dostopa do interneta.

Naša spletna stran uporablja več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo ali zlorabo podatkov.

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Ponudnik ni odgovoren za posledice uporabe izdelkov, ki ni v skladu z navodili proizvajalca. Na spletni strani je veliko splošnih informacij, povzetih po različnih informativnih virih. Te informacije ne morejo nadomestiti posveta z zdravnikom ali farmacevtom. Fotografije izdelkov v spletni trgovini so simbolične, tekstovni material pa informativne narave. Pred uporabo posameznih izdelkov, je potrebno prebrati podatke in navodila na embalaži. Ponudnik se trudi po najboljših močeh, da so podatki pravilni, da je ponudba redno osvežena. Če pa uporabniki opazijo morebitno napako, jih prosimo, da nas na to opozorijo, za kar se jim že v naprej zahvaljujemo.

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost in reševati pritožbe čim hitreje. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@vesela-cebela.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Kupec se lahko za kakršno koli pomoč obrne tudi na našo telefonsko številko.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

V našem čebelarstvu želimo imeti čim več zadovoljnih kupcev, zato se bomo trudili, da bo naša ponudba zanimiva in vredna zaupanja!